3.12.2004

New York, New York...

Ulok az Upper East Side-on Eric baratom orvosiegyetemi kolesz-szobajaban es megint nincs ekezet a gepen a bloggolashoz, pedig mar kezdtem megszokni, de hat ugye a jo oreg Kellner-adta Gateway a mukodeskeptelen CD-meghajtojaval es az ekezetekkel egyutt a dallaszi asztalomon pihen. No de sebaj.

Jo volt a Trinityn megint. A magyar kulonitmeny teljes letszamban surgolodott a midtermek es a tavaszi szuneti elokeszuletek kozepette. Keresztbe-kasul jartam a kampuszt, kotelezo jelleggel raugrottam a Long Walk kozepen az irottkore (babona szerint aki ralep nem fog diplomazni a Trinity-n, persze mar annakidejen is boszen ugraltam rajta, en pimasz exchange student -- termeszetesen az SMU-n is van am egy hasonlo jellegu ko, nincs suli babona nelkul...) es lefenykepeztem szazotvenedszerre is a csodas Chapel-t, es csinaltam jegespakolasokat a gyurokkal). Tokjo volt mindig ismeros arcokba botlani, meg regi haverok ajtajan bekopogni es varni a meglepodes kulonbozo arc- es hangkifejezodeseit, peldaul draga szivem Gerald a nagydarab haiti srac visongott oromeben, Nikyda akivel egyutt pomponlanykodtunk kabe nyolcvanszor olelt meg. A softballos edzok Luz es Laura egymast tulkiabalva emlegettek az esetet mikor Floridaban a tavaszi edzotaborban veletlenul ottfelejtettek egy sportbolt elott... mint kiderult, 3 eve ezen a sztorin viccelodnek, hogy mennyire lazan vettem a dolgot, csak ultem a jardan nyugodtan (gondoltam csak eszreveszik egyszer hogy volt veluk egy gyuro is...) -- en meg azt hittem nem is fognak ram emlekezni. Coach Bill Decker a baseballedzo aszondta, a napszemuveg miatt alig ismert meg (tipikus pasi-figyelem, a hosszubarnabol rovidszokere valtozott haj nem esett le, es a napszemuveg csak a fejem tetejen volt, de legalabb beugrottam neki, azok utan, hogy meg csapatkepet is csinaltunk egyutt), erre csak annyit mondtam, hogy ot meg napszemuveg nelkul nehez megismerni, szoval jol elbeszelgettunk. aztan menni kellett a csajokkal vacsorazni ugyhogy sajna nem tudtam odakoszonni a regi baseballosaimnak, bruhhuhhuuuuu (pedig a mara csapatkapitannya lett Tony-t emlekeztettem volna az incidensre mikor elsoeveskent vagy tiz percig visitva logott a hidegvizes kad felett es csak akkor eresztette bele pilletestenek also vegtagjat az orvosi rendelvenyre minuszos folyadekba mikor megfenyegettuk, hogy szolunk a baratnejanak), de azert Carlos Resto tesojaval, akit talaloan Angel-nek hivnak (irto aranyos srac), sikerult par szot valtanom. Es Jen, a sosem erzelgos kemenycsaj el van jegyezve bizonyam hatalmas gyemantos gyuruvel, es az illeto nem mas mint Jared Bayliss, aki akkoriban vegzos baseballos volt aztan visszatert segededzonek es egyutt laktak es valahogy igy alakultak a dolgok es tokjoooooo augusztusban lesz a nagy esemeny es Carrie szerint kicsit Jen is lanyosabbra vette a format. Es meg Rob Corvo-val is osszefutottam tokveletlenul az utcan, meg James Porter is ramszant a szakdolgozatiras kozben 5 percet regi koleszom elott fagyoskodva. Szoval mindenki nagyon orult mindenkinek, ez a lenyeg. Jeanny, akinek szobajat bitoroltam egy napig, aszongya hihetetlen, hogy csak 1 evet voltam itt es tobb embert ismertem mint o 4 ev alatt es mindenki hogy orul mikor lat. hat igen, hianyoztak ok is nekem, draga barataim mindenki. Tuti, hogy az AOL Instant Messenger uzenoprogramom cimlistaja egy halom nevvel bovul... huhhhh, es ezt nem is ide kellene irnom, vegulis ez egy utikalauz es nem banana erzelgos reunion-sztorijai, no de sebaj, egyszer csak kibirjatok ti stopposok, neha orulhetek en is. es ugyebar a jelszo tovabbra is Don't Panic!!!

--Es akkor Nyujork.... Ma egesz nap csak mentem abszolut random jelleggel a central parkon at (ahol a szokokutban nem volt viz, de azert vegigneztem ahogy 4 vezna egyetemista srac filmet forgat egy nagy fekete tarcsazos telefon es egy mubajusz segitsegevel, aztan meg beszelgettem egy deszkas sraccal meg ettem porkoltmogyorot), aztan osszevissza midtownban, aztan ettunk magyarkajat Eric haverommal a Mokkaban.

Na lovom a pizsit mert reggel megyek nyubrunszvikba az amerikaner-hungareszku-faundesont meglatogatando. mar megint nem olvastam semmit pedig hetfon le kell adni egy nagyonsokatirtamolvastam jellegu dolgozatot... es Lyndon Johnson ijeszto Ben-Day-pottyokbol (azaz inkabb csikokbol) allo kepe is itt mereszti szemeit...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home