9.22.2003

Ez itt Valami Amerika?

Haaat... konnyen felfal a hely szelleme. Egyszercsak azon kapod magad, hogy texasi agynemud van, ragozol a templomi korusban, nem felelsz a „hogy vagy?” kerdesre... az ember csak gyujtogeti a negyeddollarosokat a mosogepbe, majszolja az „igazi gyumolcsbol” keszult mu-ragcsat, az asztalon hagyja a borravalot es mar meg sem lepodik a kerdesen, hogy Europa Nemetorszagban van-e, vagy forditva.

Nyugi, ennyire nem gaz, ez csak amolyan kreativ irasfolyam volt... A „Trivial Pursuit” jatekban kitalaltam Columbot es Tajvant is, a Pravdat meg csak en tudtam volna (hat igen, a hideghaboru reg volt). Es nem is ragoztam. Viszont texasi agynemum van. De ezt mar mintha emlitettem volna...

Talan jovo heten a belvaros fontos nevezetessegeit is meglatogatom vegre, miutan atragtam magam a heti parezer oldalas olvasnivalon, tartottam 2 eloadast es irtam egy ujabb esszet. Vigyazz Oswald utana jovok es megemlekezem az elnokrol. Arrol a harombetusrol...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home