3.12.2004

"Ladies and Gentlemen, riding on the outside of the subway car is dangerous; always ride on the inside of the car."

Nagyban leegyszerusiti a kozlekedest a metrovonalak szinkodolasa, bar egy adott szin tulajdonkeppen mindig csak egy altalanos iranyt jelol, azon belul 4-5-fele jarat is megy kulonbozo vegcelok fele, kulonbozo megallosuruseggel mert ugye van "expressz" es "helyi" jarat is (az egesz kb olyan mint BKV-viszonylatban a piros hetes, a fekete hetes, a 7A es a 173-as...). A Lexingtonon eszak-deli viszonylatban szaguldo zold vonalon (4,5,6) hiperuj szerelvenyek kozlekednek, ami abbol latszik, hogy felpercenkent ad tanacsot az automata hangosbemondo -- peldaul arrol, hogy a szerelvenyen kivul utazni igen veszelyes...

---
Talan mondanom sem kell, nem birtam koran felkelni, igy inkabb kihagytam a new jersey HEV-en valo zotykolodest. Helyette ettem pogacsat a yorkville-i magyar boltban (erdekes, a magyar szo hirtelen olyan termeszetesnek tunt, hogy a buszmegalloban 5 percig hallgattam ket bacsi magyarul folyo tarsalgasat mielott eszembe jutott, hogy meg kellene lepodnom), aztan logtam par orat a New York Public Library csodas 42. utcai epuleteben...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home