
Igazából nem is klasszikus értelemben vett metróról van szó, hanem amolyan villamos-HÉV-metró hibridről (a belvárosban sűrűn szedett megállójú villamos, aztán itt-ott a föld alá vonul pár mérföldre, a vonal többi részén meg zártpályás felszíni vasútként funkcionál) de nem ez a lényeg. Hanem, hogy a három, röpke tíz éve meglévő városi vasútjárat mellé már épül a negyedik. Mindezt másfél év múlva tervezett átadással...

Nem lacafacáznak, egy műemlék jellegű graffiti-alagutat már be is temettek, mert útban volt. Alamo ide vagy oda, Dallasz alapvetően magasról letojja a múltat - Ewingokkal, Kennedykkel együtt. De legalább építkezik, sokévtizedes meddő szófosás helyett. Hmmm.
A város felfedezte a piroshetes koncepcióját is, méghozzá a los angelesi gyorsjáratok mintájára.
u.i. Persze éjszakai járatokról továbbra sincs szó. Valamit valamiért. Pfff.
0 Comments:
Post a Comment
<< Home