5.03.2006

Na ezt is megértem... tizenakárhány év kihagyás után kedves magyar-svéd-amerikai barátom egyszercsak teniszütőt nyom a kezembe és máris egy párosmeccs kellős közepén próbálom visszaütni a görög sportistennő szerváit, miközben Patrick "gyerünk, ezt megcsináljuk, Magyarországért" jellegű buzdításaival rémiszt még inkább halálra. Pedig én csak odaköszöntem mielőtt hazatepertem volna a bringán egy focimeccs-konditerem kombó után... Hát, ööööö, jelentem alássan, elértem azt a fonák-, és szerva-mélypontot ahonnan nézve még kétbalkezes softball-alakításaim is egész profinak tűnnek...
Ezt persze teljességgel elfogadhatatlan, a helyzet azonnali orvoslást igényel! Szerencsére az utóbbi 1 hétben legalább 3 pasi ajánlkozott edzőnek... rettegj nagyboldognép, lesz még magyar teniszcsillag a Village Country Clubban!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home